Äntligen vår!

Jaha äntligen var det vår. Härligt! Idag har jag och mamma varit på rytmiken det var så länge sen nu. Jag tittade väldigt på alla barnen och mammor som sjöng. Jag tittar nog på alla utom mamma när hon sjunger. Mamma känner sig rätt dum då eftersom hon sjunger för sig själv. Det var även en fotograf där som tog bilder om man ville. Pappa hade klätt på mig idag så jag hade lite lustig outfit men som tur var hade vi en klänning i skötväskan som vi kunde ta på och vara fina när det vankas bilder.
 Fotografen kämpade och kämpade med att försöka få mig att le men inte bjuder man på det bara sådär inte. Nej jag var gravallvarlig lika bra det. Man får köpa bilderna sen för 80kr st. Ska bli kul och se hur bilderna vart.

Jag och mamma på bussen på väg till rytmiken.

På vägen hem så var det sommarvärme ute och jag och min kompis Ronja beslutade oss för att sova en stund i vagnarna medans mamma och Sussie (Ronjas mamma) gick nästa hela vägen hem från gustavsberg, super skönt!

När vi kom hem var det middag och hopp i badet sedan god natt. Pappa är inte hemma inatt han är på kryssning med jobbet, vissa har det bra =).


Tack för en helt underbar dag.

Kommentarer
Postat av: syster-yster

Jag längtar efter dig Ellen. Längtar efter din mamma oxå, efter hela familjen faktiskt. Tror jag att du inte vill glo på mamma på rytmiken. Henne glor du ju på hela dagarna:-)

Kram och kärlek

2009-04-03 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0