Besök hos mormor.. onsdag 1/4

Idag åkte jag och mamma till mormor efter första vilan på morgonen. Mormor skulle passa mig på kvällen så mamma och pappa kunde hjälpa farmor att flytta. Mormor och jagoch mamma gick en promenad i solen i 1 timma så jag sov i vagnen, mysigt. Mamma åkte redan vid 15.30 till farmor och började flytta och hämtade mig 21. Allt gick bra hos mormor jag somande i soffan vilken lyx. Mormor sa att jag inte ville somna i vagnen så jag fick somna i soffan.

Mitt nya ljud är att göra bubblor och fortfarande säga grrrrr. Pappa är rätt kul, han hissar upp mig i luften och säger: "se upp vart du flyger" och då skrattar jag som bara den.

tyvärr var vi dåliga på att ta kort igår så det blev inga.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0