Fixardag inför semestern...

Idag har jag och mamma varit hemma och fixat inför semestern. Vi har köpt saker på apoteket som är bra att ha med sig. Frida min moster är här så vi gick en promenad i det fina vädret som blev på em.

Jag och moster Frida har en pratstund ute i solen.

Nu vill jag inte ligga längre utan vill sitta, men det är lite svårt när man inte kan så då blir jag lite lätt frustrerad och arg. Min bok om en bondgård är väldigt rolig just nu för det är då fina färger i den så den läser jag mer en gärna flera ggr per dag. Det senaste dagarna har jag börjat sova 2ggr bara istället för 3, det innebär en sovning på fm på 45min-1tim och sen en längre på ca 1-2timmar på em vilket gör att mamma hinner göra lite saker eller sova om hon vill det. Mamma hoppas det håller i sig.

Jag läser bok i vagnen.

Jag och pappa läser boken igen om bondgården, man kan säga att jag gillar den.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till kanarieöarna och mamma fixar för fullt. I morgon åker Berra till farmor eftersom han måste vara där medans vi är borta. Ja det är bara att räkna ner dagarna tills vi åker medans jag njuter av det fina vädret hemma så länge.

Kram.

Kommentarer
Postat av: syster-yster

måste va en väldigt bra och fängslande bok Ellen:-)

2009-04-15 @ 06:44:00
Postat av: från mormor

En liten dikt till dig Ellen.

Krama mig ofta så blir jag glad o trygg.Låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.Stå fast ni vuxna,trots mina prövningar och test för även om jag klagar är ni ändå bäst.Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor.





Du är så liten o vansingt söt



kram kram från mormor

2009-04-15 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0