Första mötet med en häst!

Igår fredag var jag och mamma i Nacka Forum och åt lunch med Ronja och hennes mamma och pappa, det var super trevligt. Mamma hade ingen vagn med till mig så jag hängde på mammas magen i ett bärsele, då blir man lätt lite trött. Jag somande i alla fall i bilen på väg hem och sov vidare i vagnen hemma ute. Härligt! Mamma tog en kaffe på verandan i solen under tiden jag sov.

När jag vaknade och låg i vagnen kom Vidar shettalndsponnyn som bor här bakom, jag hälsade på min första häst. Honom kommer jag hälsa på fler gånger.

Vidar på gatan hemma.

Pappa kom hem igår från kryssningen (nykter) vilket var tur för honom enligt mamma. Jag busade lite med pappa sen gick han och jag en promenad så jag kunde sova och mamma åka och handla lite räkor och vin tills kvällen. Som vanligt somnade jag kl 19.00.

Min nya bitring som är kanon att bita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0