Från rygg till mage..

Idag vände jag mig första gången från rygg till mage, jippie!!!! Mamma är så stolt över mig. Jag låg på min filt i morse och när mamma kom tillbaka så hittade hon mig på mage och vad mamma mins så låg jag inte så från början, utan på rygg. Sen har det hänt flera gånger under dagen. Jag kan även snurra runt i en cirkel när jag ligger på mage på golvet, men att ta sig framåt är svårare.

Idag har mamma och jag varit och tränat på morgonen sen har jag inte sovit något mer idag efter det. Mamma är lätt desperat eftersom inget är packat till resan i morgon och känner en liten stress svettdråppe titta fram.

Som ni vet älskar jag att ha saker i munnen gärna 5 saker på samma gång. När jag föddes fick jag i present av Helena och Herman 3st tandborstar. Jag älskar tandborsten den är så sköntnär den river lite i munnen.

Jag och tandborsten

japp in i munnen ska den..

Nu kommer jag inte skriva något mer på en vecka eftersom vi åker i morgon på semester till playa de ingles.

/Ellen

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hoppas ni får en jätteskön semester! meja vinkar till ellen :)

2009-04-16 @ 14:53:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0