Helgen med vårsol.

I helgen har vi bara varit hemma och myst. Mamma och pappa vart påminnda om att det behövs utemöbler när det fina vädret kom på lördagen. Så vi begav oss och tittade lite på utemöbler, men vad dyrt det är....

I lördags var jag ute hela dagen i min solhatt. Vi var hemma hos Elsa och fikade och åt även en middag där, vårens första grillning vart det. Jag har varit på ett strålande humör hela helgen, tycker väldigt mycket om att prata nu. Mamma vill så gärna att jag ska äta gröt så vi provar nästan varje dag men det slutade med att jag spydde upp allt, så nu måste vi vänta med maten tills jag blir mer redo, för det här går inte. Det enda jag tycker om är banan och det blir man inte stor och stark på tyvärr.

Jag har på mig ett pandband med en jordgubbe på.

pappa kallar detta taxiklyka..... snygg är jag i alla fall.

Idag söndag kom morfar, den andra mormorn och Lina på besök, tyvärr var jag lite trött och på halvdåligt humör just då men när de hade gått så låg jag och pappa och pratade på golvet i 1 timma medans mamma lagade mat. Mysigt!
Berra och jag har blivit bra vänner, jag tycker han är väldigt spännande men han tycker inte jag är lika spännande dock.

Jag och pappa myser med Berra även kallad BK numera. BK står för brittiskt korthår.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0