Hemma dag med mamma.....

Idag har mamma och jag varit hemma bara det är rätt skönt ibland. Jag har sovit mina pass ute i vagnen och det har varit super skönt. Berra har vågat sig ut idag också. Mamma har sopat uppfarten till garaget och huset och fixat lite på tomten. Rådjuren och alla harar äter upp de vi har så mamma har provat att hälla ut blodmjöl, får se hur det går..

Blommor vi hittade på promenaden.. Mysigt med vår.

Vi tog en snabb promenad med Ronja efter lunch sen åkte jag och mamma en sväng till lindex och köpte lite kläder till mig i nästa storlek 68.


Jag provar min kappa som jag fick av Berit och Cecila när jag föddes. Fortfarande lite stor.

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0