Hemma igen från semestern.

Nu har vi kommit hem efter en lång skön vecka i sol och värme. Jag har haft det så bra, legat naken varje dag under ett parasoll och lekt med mina saker. Igår när mamma och pappa satt och tänkte efter har jag inte skrikit eller gråtit på hela veckan helt otroligt.

Ja vad har vi gort då? Jo det började med att vi kom ner till playa de ingles och bodde på ett hotell där i 2 dagar sen fick vi byta eftersom vi bodde brevid en gaybar som var öppen till 06 varje dag och vi kunde inte sova pga av hög musik. Vi bytte hotell till ett rikitgt 5 stjärnigt med bara pensionärer, hur skönt som helst.

Pappa och jag på flyget på väg ner till kanarieöarna.

Vi började dagen med frukost på altanen sen var det bad och sol för hela slanten, det var 30 grader i skuggan så det var VARMT. På kvällen somnade jag vid 19 sen gick mamma och pappa ut och åt med mig i vagnen.
Mamma var lite orolig över flygresan men det gick hur bra som helst det med. På vägen ner så var planet inte fullt så jag mamma och pappa satt ensamma vid ett fyra säte så jag sov i 2,5timma. På vägen hem så var det knök fullt på planet så då sov jag på brickborden man har framför sig, hur bra som helst.

Jag och mamma myser på hotellet.

Hotellet vi bodde på.

Jag på playan.....

När vi klev av på arlanda igår så kom folk fram till mamma och sa att det var imponerade över mig eftersom jag inte gråtit någonting på 5.5tim som flygresan tog. Jag har varit en riktig solstråle och skrattat åt alla som pratat med mig. Mamma kände att varje människa som gick förbi skulle komma fram och prata och säga är det en kille. KILLE hur kan de tro att jag är en kille med klänning. Folk alltså.


Jag och pappa badar.


/Ellen

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

ni verkar ha haft det toppen ju :)



kram

2009-04-25 @ 16:33:42
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0