Lunch på Enskede värdshus.

Idag har jag och mamma varit och hälsat på Helena, (en vän och gammal kollega till mamma). De har flyttat och bor numera i en super fin nybyggd lägenhet i enskede. Helena har en son som heter Herman som är 1,5år men han var på dagis idag. Vi gick till Enskede värdshus och åt lunch och jag fick en egen stol så jag kunde sitta med.

Jag i egen stol på Enskede värdshus, fint ska det vara...

Hallå.....

Idag har vi även fått hem papper på att jag kommit in på dagis, montissori. Mamma ska ringa och kolla så att det inte bara är inskolning i jan som gäller får då blir det nog inget eftersom planen är att börja i april 2010. Men vi får undersöka saken.

Kvällen tillbringade jag tillsammans med pappa och jag hoppade över vilan på em så kvällen vart lång och jag höll på att somna kl 18, men det är lite väl tidigt, så jag höll ut  till 19.00. I morgon väntar vaccination på Bvc......

/Ellen

Kommentarer
Postat av: syster-yster

Älskade unge vad rund och fin du är. Går på restaurang och allt. Kram

2009-04-08 @ 12:36:13
Postat av: Anonym

oj va sött =) ska bli kul att ses på påsk!

2009-04-08 @ 12:49:21
Postat av: frida

Från mig det där innan alltså =)

2009-04-08 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0