Matvägran.

Japp jag vägrar äta mat just nu. Mamma tycker det är väldigt jobbigt och försöker göra allt för att få i mig lite mat, men nej jag tänker INTE äta. Idag har jag ätit själv så hela köket såg ut som fan.
När vi kom hem från semestern så började jag prova att äta mat igen men nej jag tycker endast om mango och banan puré, vilket man inte blir stor av.

Jag sitter i min sittvagn.

Idag har jag gått en promenad med mina vänner Ronja och Noel. Jag satt i bärselé medans de andra sov. När vi kom hem följde de med hem och vi satt på altanen och lekte en stund. Mysigt va det! Jag och Noel låg och pratade en stund. Noel gjorde pruttljud med munnen och jag stirrade som aldrig förr och försökte göra efter.

Jag studerar Noel och hans pruttljud.

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0