Påskhelg med sol.

Oj vad det har varit mysigt med påsk och ledighet. Jag har varit med mamma och pappa mycket ute på tomten och krattat fixat med en solhatt.
På påskafton var vi hos mina kusiner i upplands väsby och firade påsk med farmor farfar och alla möjliga människor. Jag känner fortfarande att Linn är lite obehaglig när hon kommer mot mig och jag ligger på golvet, men det går nog över när jag själv kan krypa.

Igår påskdagen var vi hos morfar och den andra mormorn, vi gick en promenad i solen och sen sov jag i 2 timmar ute i vagnen medans mamma satt och solade sig mot huset. Mycket trevligt för mamma att få en stund för sig sjäv. Pappa var på fotboll, hammarby spelade sin första match. Morfar åkte och köpte en stol till mig så jag kunde sitta med när vi skulle äta middag, mycket bra stol som vi ska låna med på semestern till Kanarieöarna. Efter middagen eller under middagen var jag så trött så jag somande i vagnen för natten.

Mamma glömde kameran hos faster så bilder kommer senare.

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0