Promenad till wermdö golfbana.....

Idag söndag kom morfar och den andra mormorn förbi en stund. Jag åt lite majskrokar och fruktpuré mycket gott. Efter det så gick jag och mamma en promenad med Elin och Elsa till Wermdö GK och åt en lunch med pappa som spelat golf. Jag sov i vagnen på vägen dit och vaknde när vi skulle äta lunch. Idag har vi även bytt till min sittdel på vagnen så jag kan se lite bättre.


Vi har även tvättat en stor hög med tvätt efter resan idag. Jag har legat på golvet och lekt och tyckt att det varit tråkigt när mamma och pappa städat. Men sådana dagar måste man ha ibland. Kvällen vart tidig för mig eftersom jag var så trött kl 18.30. Mamma ska passa på att läsa en tidning och gå och lägga sig tidigt.

/Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt du är.Mormor längtat efter dig.Vad duktig du är som har börjat äta något annat än välling.Kanske vi kan ses i veckan då ska jag krama o pussa på dig. En stor kram från mormor o Morbror Daniel

2009-04-26 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0