Vaccintaion

Idag har jag varit på bvc och fått spruta det är inte kul. Två stycken en i varje lår. Jag vägde 6420gram och var 61,5cm lång inte illa. När vi kom hem så gick jag och mamma en promenad för jag har lite ont i benen av sprutorna så mitt humör är lite sisådär. Resten av dagen har vi varit hemma och lekt och tränat på att sitta. Jag är rätt bra på det om jag har lite stöd.

Så här glad blir jag av att sitta själv.

Oj! nu gick det år pipan..

Mitt stora intresse är att stoppa så mycket i munnen sammtidigt och om inte det går så blir jag förbannad och bara skriker rakt ut. Jag har ett humör brukar mamma säga. Det måste komma någon tand snart för jag håller på att äta upp mig själv och andra. Nu är det påsk och vi är lediga det ska bli super skönt.

Jag läser bok. Eller läser det vet jag inte men man kan alltid försöka få in den i munnen,

/Ellen

Kommentarer
Postat av: emma

meja och jag hoppas att ni får en jättemysig påsk :) mår hon bra idag efter sprutorna?



kram

2009-04-09 @ 08:40:44
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: syster-yster

vilket pös!

2009-04-09 @ 14:01:51
Postat av: Frida

Jag tänker att det kom ett skri till den där garvbilden =)

2009-04-09 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0