Bad och sol

Vilka dagar vi haft det nu med sol och bad. Jag mamma och pappa har varit nere vid stranden varje dag och badat. I onsdags åkte mamma till moster Frida och åt en lunch, medans jag och pappa var på stranden hela dagen och åt glass och bullar. Bada är nog bland det roligaste jag vet, spelar ingen roll om det är i havet i pool eller i badkar lika kul är det i alla fall.

Jag och Elsa badar.
Mamma badar inte lika länge som pappa gör vilket gör att jag blir väldigt sur när det är dags att gå upp igen från vattnet. Glass är också en stor favorit och jag blir väldigt sur om jag inte får mer när jag vill. Ja tempramentet är det inget fel på....
Idag har jag lekt i hela huset tror jag, dragit fram allt som finns i skåpen och allt i leklådan så det ser ut som hela havet stormar här hemma. Kryper och klättrar överallt det är min vardag, tills jag kommer på hur jobbigt det är eller ser mamma och börjar gnälla och vill bli buren istället.


I morgon åker mamma till göteborg och ska vara borta två dagar, jag ska vara hemma med pappa och mysa. Vi ska till morfar en dag och sen kommer farmor på söndag. Mamma är lite nervös över hur det ska kännas att vara borta från mig i nästan 3 dagar men det kommer nog gå bra, och förhoppningsvis kommer hon hem lite piggare och med lite mer energi.

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0