Ekerö

Idag har jag och mamma varit ute på ekerö och hälsat på en kompis till mamma som hon inte har träffat sedan bröllopet förra året. Vi åt en lunch och lekte med hennes hundar som pussade på mig hela tiden, jag tyckte det var sådär men jag är i alla fall inte rädd för en stor mastiff vilket bevisar att jag absolut inte är rädd för hundar. När vi var där började det blixtra och regna som aldrig förr, har nog aldrig sett det regna så mycket förut. När vi kom hem så kom Elsa förbi och vi lekte en stund innan midddagen. Elsa och jag är väldigt bra på att pussas. Jag pussar allt nu för tiden, nallen, Elsa, mamma, pappa Berra ja alla som jag tycker om. Dock blir alla lite blöta =)


Pappa har fått en dag för sig själv eftersom han varit själv med mig hela helgen då mamma varit i göteborg. Pappa har självkart valt att viga dagen åt golf och kom hem när jag hade gått och lagt mig.

/ Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0