jakt efter ytterkläder

ja idag har vi varit i Nacka Forum på jackt efter ytterkläder till mig som håller om man kryper omkring och det är lite blött ute. Eftersom jag inte är så stor så finns det nästan inga ytterkläder i min strl förutom bebis grejer och det håller inte om man ska vara på marken som jag vill.

Tror mamma och pappa var i alla affärer och kollade men allt var för stort, dom enda som hade var självklart polarn o pyret. Super bra jacka och överdragsbyxa som tål väta och vind bra tänkte vi dom tar vi, men när man ser priset så ryser man till och vi bestämde oss för att kolla beg i stället på nätet.

I morgon ska vi ha en liten kräftskiva med vänner ska bli mysigt, och idag kommer moster Frida och sak passa mig för mamma och pappa ska gå på bio ikväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

På tradera finns det jättemycket POP kläder oftast :)

2009-08-13 @ 16:18:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0