lek i parken med vänner och namnsdag

idag har jag och mamma varit nere vid soliden och träffat några bebisar från mammagruppen. Vi kröp runt på gräset och lekte och gungade. Alla har blivit så stora och några väntar syskon. Jag tycker bättre om äldre barn och är rätt rädd för barn i min ålder. Rätt var det är får man en snyting av någon som bara skulle klappa lite. Jag satt hos mamma och tittade först, sen efter ett tag vågade jag ta leksaker och leka med dem.

lagom tills vi skulle gå hem kom regnet som bara öste ner i backen. I morgon kommer moster Linda från gotland och ska titta på en ny häst och vi ska följa. Ska bli super mysigt.
Läggningen idag gick super, jag har inte velat somna på kvällarna och det har slutat med gråt och skrik i timmar. Men ikväll provade vi något nytt. Jag fick ligga i mammas och pappas säng medans pappa sjöng och klappade på mig coh då tog läggningen 10min. Jippie!!!!
Nu gör vi så några gånger tills vi går tillbaka till det gamla rutinerna att somna själv i min egen säng.

Mamma är livrädd för svininfluensan. Mormor ringde idag och sa att det fått det på hennes förskola där hon jobbar. Fy den bara poppar upp. Ska be till gud att vi inte får den.

Dynamit Harry.... eller Ellen efter ett bad

Tack alla som grattat mig på namnsdagen idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0