lek på stranden

Idag gick jag och mamma ner till stranden med Noel och Sebastian. Vi lekte på stranden och jag åt allt som kom i min väg kottar, pinnar och sand. Gott!!! Alla somnade samtidigt i sina vagnar så mammorna kunde fika själva en stund. Jag mamma och Noel och hans mamma gick även hem, och tog en sväng förbi hästarna. En av hästen kom riktigt nära och jag tyckte det var super kul och ville klappa på den men hästen var inte lika pigg på det tyävrr.


Berra är fortfarande sjuk och jag måste ta det försiktigt med honom så han inte blir stressad. Mamma går runt och skurar det som han kissar på golvet. idag har det bara varit en liten fläck i tvättstugan som tur är. I morgon har han ätit pencillin i 3 dagar så vi hoppas det blir bättre. Mormor ligger fortfarande på sjukhus men får ev åka hem i slutet på veckan, skönt!
Idag kom även min pop overall och mössa på posten som mamma och pappa köpt på blocket. Super fina grejer. Nu är jag redo för höst och vinter i klädväg i alla fall, sen hoppas vi att det dröjer ett tag innan kylan kommer.
På lördag ska farmor komma och sova här och passa mig för mamma och pappa ska på 30års fest. Det ska bli kul var ett tag sen vi sågs.

Jag röjer med nya mössan från pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0