Mormor

Idag åkte jag och mamma till mormor, pappa skulle iväg med några vänner och se fotboll och ta en sväng på stan efter det. Först var vi i parken och gungade och fikade på en filt, sen skulle jag sova fick mamma för sig men jag tyckte inte det var lika bra idé. Mamma fick tillslut spänna fast mig i vagnen för att jag inte skulle sätta mig upp hela tiden och sova i stället. Mormor lagade god korvstroganoff som jag åt till middag, det var super gott.

Jag och mormor i soffan.

Jag är inte stilla en minut nu och ställer mig upp mot allt så det gäller att vara med så jag inte får fler bulor en jag redan har. Jag har inte kommit på hur jag sätter mig ner när jag ställt mig upp och det slutar oftast med en bula eller två. Även mormors soffa var kul att klättra på. Jag somnade trött i bilen på vägen hem.

I morgon blir det stranden med Noel, pappa ska spela golf med farfar och blir borta hela dagen. Känns så konstigt att vara utan honom på dagarna när vi varit tillsamans i nästan 6 veckor. Men snart börjar vardagen igen och det är bara att vänja sig. Men i helgen när mamma ska till göteborg så ska jag vara med pappa helt själv, ska bli mysigt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0