magsjuka

Ja det var magsjuka som spökade. Inatt vaknade jag och spydde ner hela sängen och mitt rum. Vi jobbade som et team här hemma. Mamma skurade och bytte sängkläder och la in en tvätt i tvättmaskinen kl 01.30 och pappa tog hand om mig och vi badade och bytte kläder. Sen var det bara att försöka somna om igen.

Nu idag har jag spytt en gång till såklart i soffan. Jag har druckit lite välling och lite vatten i alla fall. Planen är att jag och mamma ska åka till Norge på fredag så vi hoppas att vi har varit kräk fria i 48tim och kan åka som planerat. inte så poppis att smitta ner 6barn i Norge samt en del på flyget. Tror inte vi blir så omtyckta då.

Ja nu blir det vila och titta på tellitubbis som jag tycker om. Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Åh nej :( Vi har hemma magsjuka hela förra veckan, inte skoj! HOppas ni kommer iväg till NOrge i alla fall :)

2009-12-08 @ 12:52:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0