Titta på fiskar

Idag kunde vi äntligen lämna huset och åkte en sväng till Sickla. Mamma lämnade tillbaka ett par stövlar som hon köpt och inte var nöjd med sen åt vi en lunch. Jag sprang runt i alla affärer och tyckte det var super kul tills mamma sa att vi skulle åka hem och jag fick ett litet lätt utbrott med min härliga stämma som kan krossa glas. Vi köpte även lite saker som vi ska ha med oss till Norge. Ja vi kommer att åka som det ser ut nu men det borde väl inte hända så mycket på 24tim som gör att vi inte kommer iväg. Lilla Helene i Norge hade frågat min morbror om Ellen inte hade någon pappa och Malin någon man. Så gulligt att barn tänker så mycket, bara för att jag och Ellen åker själva till dem så tänker se genast att någon fattas i familjen.

Jag har dock inte fått tillbaka matlusten men jag är smittfri eftersom jag inte kräkts på mer en 48tim. Mamma och pappa verkar ha klarat sig undan denna gång vilket är väldigt skönt. Mamma har spritat och tvättat allt som kommit i hennes väg. Just nu är jag på ett jävla humör, jag vill ingenting och står bara och säger nej nej nej och sträcker upp armarna till mamma. Ja då var vi inne i en sådan period igen, en tung period med mycket gnäll och skrik. Men vad vore livet utan småbarn??????

När vi var i Sickla idag så gick vi in i en djuraffär och tittade på fiskarna (eftersom de var i början på affären så gick det bra, mamma är livrädd för råttorna som bor längst in så dit går vi inte). Fiskar var väldigt kul och vi satt en lång stund och tittade på dem tills vi hittade en fisk som fastnat i pumpen och låg uppochner. Vi var tvugna att säga till personalen så de lossade fisken och den simmade iväg igen, dock uppochner.



Kanin är alltid med vart vi en är.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0