fika vid havet.

Å vad skönt det är med semester och att både mamma och pappa är hemma. Jag har rätt hett temprament just nu, och när det inte går som jag vill eller om jag inte får som jag vill så skriker jag rakt ut. Mamma brukar tänka: vart tog min lilla lugna blyga bebis vägen som inte sa halv sju????
Nu är det full rulle hemma, jag kryper överallt och ställer mig mot alla möbler som är i rätt höjd. Många blåmärken blir det för balansen finns inte riktigt ännu så jag ramlar rätt ordentligt.

Det bästa som finns är att kypa efter mamma vart hon en går och dra i byxbenet för att visa att jag vill komma upp i famnen. Får jag inte det (vilket jag inte alltid får eftersom mamma får väldigt ont i ryggen av att gå runt och bära mig) så blir det stora krokodiltårar och ett lite lätt utbrott. Mamma tycker det ska bli väldigt skönt att åka till göteborg två nätter och få andas ut lite...

Idag har vi vart i lillsved på ett litet café vid havet och ätit lunch, mycket mysigt och sött litet café. Jag åt bröd så det sprutade genom öronen, jag blir rätt arg om jag inte får smaka av mamma och pappa när de äter något. Dagen avslutades hemma. pappa skulle titta till mig när jag sov min em vila i vagnen för han tyckte att jag sovit lite väl länge, då satt jag upp i vagnen och bara log. Det händer så otroligt mycket just nu med mig så ingen hänger med riktigt. Tror det är därför mina nätter inte är helt hundra nu. Tänderna vill dock inte titta fram men det kliar och gör förbannat ont så det gör sitt med gnälligheten. Hoppas det snart går över så mammas hjärta inte behöver slå i 200 hela tiden pga stress över mitt gnäll.

Jag och mamma på café i lillsved.


kram

Kommentarer
Postat av: Syster yster nr 2

Det dar e sa gulligt sa man nastan borjar grata!! Satans vilka kinder =)

2009-07-21 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0