Gammelmormor, mormor, morfar och den "andra mormorn"

Alla dem har jag träffat i helgen. I lördags kom gammelmormor och mormor på besök. Vi lekte ute hela dagen på gräsmattan och var nere vid parken och gungade, medans mamma och pappa fick vila någon timme. I natt har mamma sovit 4timmar eftersom jag vaknar hela tiden vilket leder till mycket trött mamma och pappa. Hoppas det är en period som snart är över.

Jag och gammelmormor läser bok.

Idag bar det av till morfar och "den andra mormorn". Vi badade och lekte massor och jag har varit på ett strålande humör hela dagen. Mamma och pappa fick vila i nästan 2 timmar medans morfar och Lena var ute och gick med mig. När vi kom tillbaka från promenaden åt vi glass och kakor och badade i poolen, super mysigt!

Jag äter glass.

Jag pappa och Berra myser i sängen, en bra avslutning på helgen.

På kvällen gick alla en promenad nere vid vattnet och tittade på alla båtar som åkte förbi. Jag fick smaka smultron som morfar hade plockat, även det gick ner och var helt ok. Dagen avslutades i bilen på vägen hem, jag somande på 2 min.

Tack för en super helg alla! Vad skulle man göra utan sina morföräldrar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0