Gotland!

Idag söndag kom vi hem från vår semester hos moster på gotland. Å vad bra vi haft det. Jag har badat i havet nästan varje dag och lekt med Bilbo som är mosters goldenretriver, vart med mamma i stallet. Det kan inte bli bättre. I lördags var jag och mamma och moster inne i Visby och åt lunch. Jag satt i egen stol och åt den nya grejen spagetti och köttfärsås och var på strålande humör hela dagen. Mamma var lite orolig att jag skulle skrika min glädjetjut eller vad det är för något jag börjat med, men det är väldigt högt och onda blickar får man från övriga gäster på ställen man är på. Men det vart bara ett sådant sen var jag tyst som en mus hela lunchen.

Det är min köttfärsås man ser längst ner till vänster....

Veckan vi varit på gotland har jag övat och övat på att krypa men jag har inte fått till det fören vi kom hem idag och jag faktiskt tog mina första krypsteg!!!! Nu hoppas mamma och pappa att jag inte blir lika arg och irreterad eftersom jag faktiskt kan börja ta mig runt på egen hand. Mitt humör det finns där om man säger så.... Ingen av oss ville åka hem från gotland men när man väl kommer hem så är det skönt, och det var super kul att se mina saker igen... I morgon är det bvc 8mån kontroll och på tisdag är det läkarbesök för kaskad spyorna som fortfarande kommer då och då. Sen får vi se vad vi gör resten av veckan.

Kram

jag och pappa badar i havet.




Kommentarer
Postat av: syster-yster

Jippie!!! Ellen kan krypa! Lysande lillbebis! Bilbo letar i gästrummet efter er och vi tycker att det är så tyst när du inte är här. Ibland är det inge kul att va så långt borta från dig Ellen. Moster saknar dig enormt.

Kärlek och kram

2009-07-05 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0