Ikea

I torsdags var jag mamma och mostrarna på ikea och vi var inte själva kan man säga... Fy vad folk. På kvällen åkte vi hem till farfar som har fyllt år och åt middag och lekte med kusinerna det var både spännande och lite läskigt på samma gång, men efter ett tag släppte och då var allt bra.

Idag kommer mormor på besök och ska sova över, så mamma och pappa ska sätta upp rullgardinerna som vi köpte på ikea, så mormor inte vaknar kl 03 pga ljuset i rummet. Igår fredag när jag somnat så åt mamma och pappa räkor och drack lite vin vilket resulterade i att mamma sitter på toa hela tiden. Vet inte vad det var i räkorna.

Nu har jag börjat prata och säga dadada och det gör jag även i sömnen så det är inte tyst i en minut här hemma, men hellre det en skriket säger mamma. Mitt kryp åka på rumpan grej blir bättre och bättre men det ser lite lustigt ut när jag tar mig fram över golvet.

i morgon blir det besök hos morfar hela dagen det var länge sen vi träffade dem.. Pappa kankse tar en golf.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0