krypa..

Ja det går bara fortare och fortare nu när jag kryper (eller vad jag gör.)  Nu är det allt från att äta på toaborsten till att pilla på dvd, ja man måste hålla koll på mig hela tiden, vilket är lite ovant för mamma och pappa. Förut satte man mig på ett ställe och där satt jag stilla tills någon kom och tog upp mig. igår märkte jag även att jag kunde resa mig mot vardagsrumsbordet och ta allt som ligger på bordet, hmmm mycket finurligt. och om jag inte når sakerna så kan man ställa sig på tå och sträcka på sig för då når man lite längre.

På dagarna blir det mycket bad och sol nere vid stranden och grillning på kvällarna. Idag spelar pappa golf på morgonen och åkte hemifrån 06.40 och jag vaknade 06.10 och var super glad. Så jag och mamma tog en morgonpromenad med stavarna, jag hängde på magen i bärselét. Det börjar bli lite tungt att ha mig i bärselét nu men ett litet tag till fungerar det nog innan mammas rygg går av.
Resten av dagen blir det stranden med Elsa och några vänner till mamma och pappa som vi sedan ska grilla med ikväll.



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0