kryper överallt

Ja det är det jag gör på dagarna kryper och kryper och snabbare går det för varje dag. Idag letade mamma efter mig och då satt jag under bordet och åt lite rester av min korv som jag åt till lunch.

Se upp här kommer jag..



När det blir tyst hemma har jag antingen rest mig mot något och gör något som jag inte får. Eller så sitter jag och viskar och tittar på mina händer och försöker vinka när någon kommer. Viska och vinka och dansa är något nytt som jag börjat med. Mamma blir lite glad att jag dansar när hon sjunger för mig, hon tror nog att jag tycker det låter bra då.... Annars är favorit låten rappapappapapppa ja vi vet inte vem som sjunger men den går på radio hela tiden, och när den kommer så skiner jag upp som en sol och gungar och dansar som aldrig förr.

I morgon ska vi in till stan och äta lunch och titta runt lite. Det är inte ofta vi är i stan, tror jag varit där 1gång i mitt liv. På lördag ska jag sova hos morfar och den andra mormorn för mamma och pappa ska till golfklubben och äta middag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0