skansen

Idag har vi varit på skansen och tittat på alla djuren med min kompis Elsa. Det som var roligast att titta på var björnungarna och kaninerna som sprang runt, (och alla barnen). Jag har varit på super humör hela dagen och ätit som en häst. Till middag åt jag mammas köttfärsås och spagetti och det var supergott. Men efter alla intryck under dagen så var jag rätt trött när vi kom hem och somnade innan kl 19.





Jag och pappa tittar på älgen.

I lördgas sov jag över hos morfar för mamma och pappa var ute en sväng. Allt gick super bra, och jag var helt slut när jag kom hem på söndagen och sov 2 timmar, men roligt hade jag haft det.

Mamma börjar känna sig lite sjuk men hoppas bara att det är lite trötthet som gör att det värker i kroppen. Denna veckan ska vi åka till landet på torsdag. Hoppas vi blir skonade från alla myggen som är däruppe och att vi får fint väder annars finns det inte så mycket att göra.

En bild över stockholm från djurgårdsbåten.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0