skrik skrik och åter skrik

Ja det är det jag gör hela dagarna nu, skriker. Mamma, pappa och Berra läggs snart in på psyket för det är väldigt jobbigt. idag har jag gråtit till och från hela tiden och när tårarna inte rullar så gnäller jag. Nu MÅSTE det vara tänder för dregglet bara rinner och biter jag i något så skriker jag. Jag fick en alvedon av mamma och somnade i hennes famn och när jag vaknade så var jag på ett bättre humör vilket var skönt för alla.

Nätterna ska vi inte tala om, jag vaknar och skriker då med så mycket sömn blir det inte. Hoppas det inte håller i allt för länge bara. Idag har vi varit hemma och fixat så mycket det går på tomten mellan skriken. Det kom 9ton sten som vi har lagt nedanför gräsmattan mot vägen, det vart super fint. Rensat ogräs och sått gräs har vi också hunnit med. Vi var även hos doktorn i morse, hade tid för kaskad spyorna kl 08.30. Allt gick bra och jag var super duktig sa ingenting men kissade ner doktorn totalt..... Vi ska avvakta till efter sommaren och se om det blivit bättre med spyorna annars skulle vi tillbaka. Doktorn hittade dock ett blåsljud på mitt hjärta men det var grad 1 och inget att oroa sig för vilket var skönt. Orkar inte mer saker nu. I morgon hoppas vi på fint väder så vi kan åka till stranden.

/Ellen

En bild från gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0