sol och glass.

Idag har jag mamma och pappa varit i gustavsberg, nere vid hamnen och fikat med Elsa min kompis. Vi kommer bli två latte tjejer när vi blir stora... Vi satt på varsin stol och fikade i solen, jag fick smaka glass av pappa och tyckte det var super gott. Efter det gick vi en promenad och tittade på alla fina husen som ligger runt vattnet. Mamma och pappa gick även in på ittala outlet och hittade nya dricksglas eftersom ikeas inte håller så bra.

Smakar på pappas glass.

Mammas bästa barnaffär hade 40% rea så jag fick en super fin klänning med äpplen på, den kommer bli så fin i höst. Vi måste införskaffa oss lite kläder i stl 74, en så länge har vi fått ärva mycket kläder vilket är mycket uppskattat.
Dagen har varit bra, inget skrik och gråt och jag har lekt och övat på att krypa själv på golvet och på gräsmattan medans mamma fixade med syrénhäcken.

Jag och Elsa fikar.

/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0