stranden och Noel.

Idag var vi på stranden, jag, pappa och mamma. När vi låg där kom Noel min kompis, så vi lekte hela dagen och badade det var super kul att träffa honom, det var ett tag sen nu vi sågs. Stranden vi var på idag finns det ingen sand utan det är gräs, vilket mamma och pappa tänkte att det skulle vara skönare eftersom jag gärna äter 1kg sand annars. Men nej jag åt gräset istället. Ja, ja lite skit rensar magen... Gösta, pappas morbror var här idag och slipade våran trappa som ska målas om till vit. Mamma ville gärna hinna dammsuga innan jag började krypa runt i slipdammet men nej det hans inte med, så klart! Kaoset var totalt med slipdamm överallt.

Igår fyllde min moster Lina år och vi var där hela dagen och badade och åt så vi höll på att spricka, jag var som en solstråle hela dagen och log åt alla. Jag åt smörgåstårta med leverpastej mycket gott.


/ Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0