Besök hos mormor

Idag åkte jag och mamma till mormor efter lunch. Pappa är borta ikväll så vi passade vi på att hälsa på henne. Idag har varit en dag med mycket gnäll och lite lust att äta mat, men men så är det ibland. När jag såg mormor lyste jag upp som en sol och vi sjöng och lekte och hon fick även en blöt puss av mig. När kvällen kom och jag hade mat i hela ansiktet åkte jag ner i diskhon för ett bad. Det var väldans roligt att bada i mormors diskho och det skvätte vatten överallt. Mormors katt Mozart är inte så förtjust i mig så han gick och la sig i en garderob och kom nog inte ut fören jag åkt. Jag somnade i bilen på vägen hem och det höll nästan mamma på att göra med men med nervevad ruta och lite frisk luft klarade vi bilturen hem till värmdö.

Sitter i mammas och pappas säng och leker.


Dagarna går i ett numera eftersom jag är rätt aktiv och skit sur för jag inte riktigt kan krypa och kan ta mig fram som jag vill. I morgon ska vi på rytmik på öpnna förskolan så jag får ut lite av min energi på något annat en mamma.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0