Farmor!

Jag har sovit min första natt borta, hos farmor det gick super bra. Jag somnade som jag skulle och sov till 07.30 med en matpause kl 05. Mamma och pappa kom och hämtade mig kl 11 då ville jag inte riktigt komma till mamma och vart super ledsen när jag skulle äta men så kan det bli ibland när man inte riktigt förstår vart mamma och pappa varit. Vi åkte vidare till morfar för den andra mormorn Lena fyller år och vi han med att gratta henne över en fika i solen.


Pappa ville spela golf på kvällen så jag och mamma har varit själva och myst. Vi gick och gungade i parken som jag tycker är super kul sen badade jag och kramades i soffan med mamma och Berra innan jag skulle sova för natten. Jag har varit lite ledsen på kvällen och jag vet inte varför men så är det ibland. Mamma och pappa hade haft en super kväll när de firade bröllopsdagen, god mat och gott vin och en härlig sovmorgon. Tack farmor!

Jag har blivit super duktig på att sitta så nu är det inte lika många fall i backen om dagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0