Fredagkväll med grannar.

Jag och mamma vart bjudna till grannarna Jocke och Elin, Elsa på mysig middag med räkor och vin igår. Jag somnade i vagnen 18.20 var så trött efter dagen i Forum med mamma. Vi var på polarn o pyret rean men även mq rean för mammas del. Vi hittade lite saker på polarn o pyret eftersom jag hade presentkort kvar där efter dopet. Mamma hittade en kjol på mq som hon spanat in förut som var nedsatt 50% mycket bra.


Pappa var borta med jobbet hela fredagen åkte 06 och kom hem 03.30 på natten så idag lördag får vi hitta på något på fm så vi inte väcker honom. Undra bara vad eftersom det regnar? Jag är även otroligt gnällig om mamma inte är i samma rum och helst bär på mig hela tiden så mamma börjar få lite ont i ryggen. Det blir ohållbart i längden att bära på mig så jag får helt enkelt sitta och gnälla nu framöver. Detta gör att mamma är helt slut i huvudet efter en dag med mig. Längtar till semestern då både mamma och pappa är hemma och kan underhålla mig.

så här glad blir man kl 07 på morgonen när mamma säger tittut.

Kram

Kommentarer
Postat av: emma

oj vad hon ser brun ut nu, äter hon fortfarande bara en sorts mat?



kramar

2009-06-13 @ 13:15:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Malin

Solen tar mycket bra här på astrakanvägen=) Nej, hon äter bara den maten och blir bara mer och mer orange.

2009-06-13 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0