Läkare på bvc....

Igår var jag och mamma på 6mån läkarbesök på bvc. Allt gick bra jag hade faktiskt gått upp 300gr på 3 veckor vilket är super, så nu är min vikt 7220 och 66cm lång. Läkaren sa att det ser lite konstigt ut i min hals och att jag ska vidare till Nacka barnsjukhus för vidare undersökning av halsen. Kan vara det som gör att jag spyr så fort jag får en bit av något i munnen. Ja det återstår att se vad som händer med det. Läkaren sa även att jag verkade snäll och mamma svarade: ja det är hon. Vilket han svarar tillbaka: kankse lite för snäll.... Jaha vad säger man då? Vad menar han?

Jag och mamma matar Långöra.

Vi är kaninvakt till grannens kanin i helgen, han heter "Långöra" och är mycket intressant. Vi var där idag och gav honom mat och jag vart skit sur när vi var tvugna att gå därifrån. Nu sitter jag på golvet och håller på att äta upp kyrkobladet som kom med posten och tittarpå mannen som sätter upp våra markiser ute. Härligt! Ikväll får vi middagsgäster, mammas kompis Catrin och hennes kille Eddy det ska blir trevligt. I morgon har mamma och pappa bröllopsdag eller det är egentligen på söndag men de kommer att fira den i morgon.

Mitt nya är att jag pussas, det innebär att jag tar mamma eller pappa i håret och öppnar munnen och trycker mig mot deras ansikte. Mysigt!

jagoch mamma pussas.

Jag och pappa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0