lek med Noel.

De här dagarna som varit har vi lekt super mycket. I tisdags var vi på öppna förskolan i gustavsberg på fm sen kom min kompis Noel på besök och vi lekte i 2 timmar. Idag har jag och Noel varit nere vid sjöliden och gungat och lekt i sandlådan. Noel tycker jag super mycket om, vi sitter och pratar och skrattar och lånar saker från varandra. Men det där med att låna var nog att ta i, jag tar nog det mesta från honom faktiskt.

Jag har tagit Noels strumpa och den var inte god....


Äntligen har det varit super skönt väder och vi har kunnat vara ute hela dagarna. I morgon ska pappa och mamma städa huset inför midsommar samt laga mat så då blir det till att underhålla mig själv. Mamma tycker det är så konstigt att jag föredrar att sitta med ett decilitermått i 1 timma utan att säga ett pip, men att leka med mina saker är inte kul.
Ha en bra midsommar alla.
f
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0