Mat, bajs och lite kiss.....

Ja, idag så har förmiddagen varit helt galen. Det började med att mamma inte kom upp ur sängen för att hon har ont i ryggen och fått något slags ryggskott, men det ska inte hindra oss när det är fint väder.
Vi åt lunch hemma innan vi skulle träffa Ronja och Noel i lekparken. Lunchen vart lite kaotisk kan man säga. Jag fick tag på tallriken och kastade den över köket så min fina morotspuré  var överallt. Tålamod tänkte mamma. Nästa grej var att mamma tyckte det luktade lite bajs och jag hade bajsat ner mig totalt i matstolen, ner i diskhon i tvättstugan för bad. Mamma satte mig naken på golvet för att ta hand om både maten och bajset som var överallt, då hände det! jag kissade lite på golvet och kröp runt i det. Suck!!!! Mammas tanke var: å vad härligt det är att ha barn........
Det hela slutade med att mamma tog mig och vagnen och gick ut. Väl ute lekte jag i sandlådan med Noel och Ronja det var super mysigt. Vi avslutade med en promenad och fika hos Noel.

Jag mina vänner i sandlådan.

När vi kom hem igen hade pappa köpt jordgubbar till alla. Mamma vart avlöst eftersom dagens aktiviteter hade gjort att ryggen packat ihop totalt. I morgon blir det naprapaten för mamma, sen ska vi åka till stranden med vänner.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0