promenad i värmen

Idag har vi gått en promenad i värmen med mammagruppen. Vi åkte hem till Lo som bor ute på saltarö super mysigt. Vi gick en super härlig varm promenad. För mammas del var det lite för varmt och för min med tror jag. Mamma vart lite stressad eftersom jag började bli hungrig och vi hade inte med oss någon mat så när vi äntligen kom fram till bilen så satte mamma mig i vagnen för att börja lasta in saker i bilen, och då hände det som inte får hända jag trillade ur vagnen. Jag skrek en stund men det gick över fort och jag har varit glad ikväll så vi tror inte att det är någon fara. Mamma började dock gråta och känner att det blir lite väl stressigt ibland och att nu måste vi börja ta det lite lugnt.

I morgon väntar en lång dag då moster Lina tar studenten ska bli kul. Men det som är mindre kul är att moster Linda åker tillbaka till Gotland i morgon. Snart åker vi dit så då blir det inte lika långt till nästa gång vi ses.

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0