Regn och åter regn...

Vad gör man när regnet bara öser ner sedan fredagen kl 13? Jo vi har varit i Nacka Forum och på kalas hos kusinen Cecilia. Kalaset var mycket  trevligt med goda bullar och trevligt folk. På kvällen var jag mamma och pappa bara hemma och tog det lungt och åt tacos, mycket gott. Morfar ville att vi skulle äta middag ute men det vart för stressigt och ibland är det skönt att inte stressa runt hela tiden. Vi får träffa honom någon annan dag helt enkelt.
Lina min moster passade mig i lördags då mamma och pappa var ute och åt med sina vänner. Allt gick super bra och jag sov hela tiden så Lina behövde inte göra något.

Här hammnar jag efter jag ätit, då det är mat överallt.

Idag måndag har vi varit en stund hos gammelmormor. Gammelmormor bjöd på lunch och kaoset med mat överallt var total. Mamma försökte förklara innebörden av att jag äter morot och att fläckarna inte går bort på kläder men tydligen gjorde det inget, så jag grisade på.... Stackars gammelmormor!!!

En trött Ellen och gammelmormor. Ja det är sant mössa och fleccejacka behöver man i juni. Inte klokt

Ikväll blir det träning för mamma och jag får vara en stund själv med pappa, det behövs för jag är väldigt mammig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Silje

Hei hei. Nei, hun spiser annet nå. Men ja- spiste bare det- leeenge. Ikke noe å bekymre seg for, det går over. Etter 6 uker begynte jeg å blande i annen mat + at hun fikk smake på alt vi spiste. men det er fremdeled favoritten;) Bedre at hun spiser monogamt enn ikke i det hele tatt;)

2009-06-15 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0