Sandlåda och gunga.

De senaste dagarna har jag och mamma varit ute mycket. Vi har varit med mina vänner och gungat och lekt i sandlådan. Jag är en hejare på att äta sanden vilket inte uppskattas av mamma.
Det senaste nätterna har varit väldigt lite sömn för alla, då jag är förkyld och vaknar ett antal ggr per natt och inte kan andas med näsan vilket leder till att jag inte kan ha nappen i munnen. Vi hoppas att snuvan inte håller i sig så länge för jag är väldigt gnällig och vill inte äta riktigt. Idag satte jag vanligt vatten i halsen så jag spydde upp allt jag ätit på bordet. Suck! nu börjar det bli jobbigt med alla kräkningar bara för jag sätter allt i halsen hela tiden. Ja vi har en tid för att kolla det på Nacka sjukhus snart, så det känns bra.

Jag i gungan.

Tittut!!!!

Bästa sättet att inte äta sanden är att ha nappen i munnen.

Idag fick vi låna en hoppgunga av våra grannar för att se om jag tyckte det var kul, eftersom jag hoppar hela tiden när jag står. Men nja vi får utvärdera det i morgon tror jag för idag tyckte jag det var sådär. Ikväll tog jag mamma och pappa en kvällspromenad i solen. Super mysigt! när vi kom in slukade jag en flaska välling och somnade.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0