Semester

Vilka soliga och härliga dagar, och det verkar som det kommer att hålla i sig nu när vi åker till gotland på semester. Vi åker i morgon bitti och kommer hem söndagen därpå. Jag ska åka båt för första gången och det hoppas vi kommer att gå utmärkt så dom brevid oss inte ångrar sin tripp över till ön. Mamma ska rida med moster Linda och pappa ska spela golf.

Sen kommer även mamma och pappa och jag göra utflykter eftersom moster Linda och Micke inte har semester nu under veckan. Idag när vi åt middag så smakade jag avokado med potatis från mammas tallrik och det var super gott. Hoppas att jag kan vidga mina vyer när det gäller smaker snart.

Igår var mamma ute och dansade och drack vin i solen med sina vänner så jag och pappa hade fredagsmys efter vi lämnat av Berra hos farmor. Mysigt att få egen tid med pappa. Nu har pappa semester i 7veckor och då ska vi bara mysa.

Hjälper till med tvättten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0