Studenten!

Igår tog min moster Lina studenten. Det regnade hela dagen men det var super mysigt i alla fall. Det vart en dag med mycket folk och ståhej så idag är jag super trött. Jag somnade hos morfar kl 19 och vaknade inte fören 05.30 och somnade om till 07 i morse. Mamma känner sig utsövd idag vilket hon inte gjort på mycket länge. 
Moster Linda har åkt hem till sina sjuka djur på gotland och vi saknar henne massor, det är tomt hemma nu med bara mamma och pappa. Idag har vi försökt att komma tillbaka till vardagen lite, mamma och jag har varit och storhandlat mat och pantat flaskor och sorterat skräp.
Vi ska även laga en stor lasange till middag, gott! För mammas del blir det träning ikväll vilket det varit dåligt med på sista tiden, skärpning!

Iknät på moster Linda.

äta måste man också göra i allt kalasande.

Mitt humör är lite sisådär mycket gnäll och vill helst blir buren hela tiden. Nu vill mamma att dessa tänder ska kika fram så det blir slut på detta tuggandet på saker och dregglandet. Jag måste bara skriva här på bloggen att jag tycker så mycket om mina mostrar blir glad och sträcker ut händerna varje gång jag ser dem och det gör jag inte till vem som helst. I morgon är det läkarbesök och mammaträff på bvc.

Moster Frida.

Kram

Kommentarer
Postat av: syster-yster

Åh vad jag saknar dig och mamma. Det är så tomt utan dina glädjeskrik på morgonen:-). Stor kram

2009-06-04 @ 06:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0