Besök hos kusinerna söndag 22/3

Helgen har varit lugn och mysig. I lördags var vi ute och gick en promenad med min vän Elsa som senare på kvällen kom på middag. Mamma och pappa gjorde en 3rätters middag och tittade på robinsson med vänner.

Idag söndag åkte vi en sväng till kusinerna Elias och Linn. Vi lekte en stund på golvet men jag stirrar mest på Linn som är rätt högljud när hon blir glad enligt mig. Tycker inte om saker som låter högt och är rätt harig av mig när det kommer till höga ljud. Senare tog vi en långpromenad så Elias fick öva på att cykla utan stödhjul. Han var super duktig.

Väl hemma vart det städning för hela slanten. Pappa och jag vek tvätt på golvet framför fotbollen och mamma dammsög och dammade. Berra låg i fönstret och tittade på. Jag var på ett strålande humör hela kvällen och det var skönt att komma hem till mina saker. När jag varit iväg någonstans på dagen och kommer hem så tycker jag det är super skönt och blir på mitt bästa humör.


Jag och pappa viker tvätt.

Berra ligger i fönstret.

Men vid 18 tiden var det bad och sen sova kl 19. Skön och mysig helg med familjen.

Badat och klar för nattning.


Kommentarer
Postat av: Sussie och Ronja

Åh vad stor hon blivit prinsessan... Sådan himla skillnad när jag inte sett henne på en och en halv vecka...I veckan måste vi ses!! Skönt med en mysig helg!! KRAM på er

2009-03-22 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0