Besök hos morfar & den andra mormorn...

Fredagen tillbringade jag och mamma hemma. Jag låg på golvet och lekte och mamma städade och tvättade hela dagen. Ja det är sånt som måste göras. På kvällen kom morfar, den andra mormorn (ja vi kallar Lena det) Frida och Lina, vi år räkor och kollade på let´s dance, mysigt! Jag provade även min hoppgunga men jag tycker fortfarande inte om den måste nog växa i den lite till.

mamma fick inte till så att bilden skulle vara vänd rätt. Håll tillgodo med denna.

Idag lördag har jag varit hemma hos morfar och den andra mormorn för mamma och pappa skulle på bio kl 14.40 i sickla. Pappa tänkte att vi skulle vara själva på bion eftersom ingen människa går en lördag kl 14.40 men så var de inte. När mamma och pappa kom dit så var biljetterna slut så det vart ingen bio. Jag hade det super hos morfar vi gick en promenad och Lina och jag lekte på golvet. Kvällen avslutades hemma med mys och sen somnade jag som vanligt kl 19.00. Helgen har varit super en så länge....

Kram

Kommentarer
Postat av: Syster yster nr 2

Du e varldens basta mamma o vardlens mest saknaste syster!

2009-03-29 @ 00:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0