Besök på sjukhus hos gammelmormor

Idag blev det ett besök hos gammelmormor hon är tyvärr dålig och ligger inne på södersjukhuset, så vi var där och jag visade fram den glada sidan av mig med skratt och prat. Vi var även förbi mammas gamla jobb och visade upp oss. Där vart jag dock lite rädd för alla nya ansikten så det var bäst att hålla ett öga på vart mamma befann sig i rummet, (det är mycket viktigt att hela tiden ha lite ögonkontakt med mamma.)

På väg till sjukhuset med basker och nya skor..

På vägen hem från sjukhuset så vart det ett besök på polisen i nacka för att hämta ut mitt nya pass med kort i och allt. Det står även i passet att jag är en kvinna. Mamma tycker det är mycket märkligt att en 4 månaders bebis kan vara en kvinna men ska det vara korrekt så ska det.

Ikväll vart det för mamma att baka en ny kaka eftersom den igår vart hemskt ful och äcklig. Vi får besök i morgon av alla mammor i mammagruppen och då måste det finnas lite fika att bjuda på. Jag tillbringade kvällen med pappa tills det spårade ur och jag märkte att mamma inte var i rummet och började skrika. Men med lite uppmärksamhet från mamma och den roliga sången lilla snigel så blir allt snart bra igen.

Kommentarer
Postat av: emma

duktig du är som bakar en massa kakor :) ses snart!

2009-03-17 @ 07:47:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: syster-yster

Hej sötis-ellen. Säg till mamma och speciellt pappa att du vill ha en sån här (den till höger alltså).

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=228945

Kram och kärlek

Linda

2009-03-17 @ 09:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0