Det här blir en blogg om Ellen Skoglund




Ja det blev en blogg för oss med tillslut....

Ellen är 4 månader och bor på värmdö med sin lätt förvirrade mamma, pappa och en katt.
Här kommer vi berätta vad som händer i Ellens liv. Ellen frikadellen är nya smeknamnet som en tjej i mamma gruppen kom på.
 Ja vad ska vi börja... Jo pappa har varit bortrest i 5dagar och kom hem i lördags kväll, väldigt mysigt blev det på söndagen att ha hela familjen hemma. Katten Berra blev nog gladast. Vi åt en lunch på cafe tillsamans och sen tillbringade vi bara dagen hemma. Mamma försökte baka en paj från Lejlas kokbok men det blev inte bra, ser hemsk ut.

Pappa var imponerad över hur mycket jag börjat prata medans han var borta. Det är ännu en sak jag har från pappa, är nog ganska lik honom till utseendet också. Mini räkan kallas jag även av pappas vänner.

På lördagen var jag och mamma hos morfor en sväng, men det tyckte jag var hemskt skrek mest, och nu vill jag inte ens titta på morfar utan att börja gråta. Mamma tycker det är lite frustrerande. Om jag får välja så skulle jag vara med min mamma 24tim om dygnet. Men nu ska mamma bli lite smal tills vi åker på resan till canarieöarna så det blir att hänga med pappa på kvällen men det är också rätt ok.

Kommentarer
Postat av: syster-yster

Lilla Ellen Frikadellen vad du är söt! Moster blir galen av kärlek när jag ser dig (om man nu kan bli det). Ser lite lagom viktig ut i soffan. Stackarn, var det golf eller fotboll? Jag kan ana en ny soffa i bakgrunden:-) Fin, fin. Kram på er

2009-03-16 @ 10:57:59
Postat av: Sussie och Ronja

Åh vad roligt med en blogg...så man kan fälja era upptåg!! Mina vänner tjatar på mig att jag måste skaffa en blogg men jag är nog för oteknisk:) iaf skyller jag på det än så länge....:) KRAM

2009-03-16 @ 18:46:27
Postat av: Cissi

Kul! Jag kommer följa denna troget, jag lovar :D Kram på dig från faster ;)

2009-03-16 @ 19:15:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: emma

meja vinkar god natt till ellen :)

2009-03-16 @ 20:09:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: lisbeth

Lilla ellen du är det sötaste som finns.Längtar efter att få vara barn vakt.Då ska vi sjunga kramas o pussas och inte längta efter mamma.Nu hoppas vi att gammelmormor blir fisk så hon får komma hem.Hoppas du o mamma får en mys dag med din a kompisar i dag. Många pussar o kramar från din mormor PS älskar dig

2009-03-17 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0