En dag med mina vänner.

Idag har jag haft besök av mina vänner som är :Noel, Meja, Evan, Lo, Isabell. Först gick vi en promenad när det slutat snöa och regna, efter det så blev alla inbjudna på fika. Mamma hade som sagt bakat en kaka som faktiskt var god.

Vi låg och pratade alla på mage en stund innan det blev för jobbigt och man får vända sig igen till rygg. Jag höll lådan för de andra som vanligt. Meja min kompis skrattade tillbaka. Idag ska även tillägas att jag låg en stund på mage när mamma klädde på sig och när hon kom tillbaka låg jag på rygg, vände mig tydligen själv för första gången. Men det är inget som jag gjort fler gånger idag, för jag fattar inte hur jag gjorde det.




Möte på golvet hemma.

När pappa kom hem tvättade han bilarna som vanligt ,sen åt vi middag tillsamans och jag provade katrinplommonpuré som inte var så gott. Jag tycker nog inte att någon mat är speciellt god.
Hoppade över em vilan gjorde jag så när kl var 18.30 var det natt för min del. (Mycket skönt för mamma och pappa.) Risk för att det blir en tidig morgon i morgon för mamma dock.

Ny mössa provas med katrinplommonpuré i hela ansiktet.


God natt alla.

Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: emma

tänk på att det är bra att märka bilderna med bloggens namn eller liknande så att det är svårare för andra att ta dom och använda dom :) jag blir i alla fall glad om du vill göra det när meja är med på bild...



hoppas ni njuter av er barnfria tid! // Kram

2009-03-17 @ 20:16:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Syster yster nr 2

Berarande Sota bebis!!

Ellen frikadellen du har vaxt valdigt mycket sen jag sag dig sisst.

2009-03-17 @ 20:42:18
Postat av: Syster yster nr 2

lilla barnet (thats not how you spell it!) Emma wants to come around and play with her friends. What time should I come and pick her up? Think her and the one in the stripy top will hit it off, careful shes hungry!!!

2009-03-17 @ 20:45:08
Postat av: emma

om du öppnar bilderna i paint eller liknande program som du har på datorn (paint har nästan alla)så kan du skriva vanlig text på bilderna, det är det enklaste sättet...

har läst två historier på senaste tiden om folk som har tagit andras bilder och låtsats att det är deras barn och hittat på galna historier som att barnen är döda... känns bättre att skydda dom...



hoppas ni har en bra dag i solen :)

2009-03-18 @ 13:37:43
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0