Köpa och sälja vagnar....

Jaha då har mamma sålt min vagn. Ja vi kom på att man inte behöver värsting vagn här på värmdö. Det blev en kronan vagn till mig en rejäl med fyra hjul. Vi har idag varit ute och provkört den med Sussie och Ronja och det gick super, de har en likadan så det såg nog rätt kul ut.

Nya vagnen med rosa åkpåse.

Söndagen tillbringade vi med att köpa och sälja vagnar och sedan åka till ett par vänner på fika. Mysig helg har vi alla fall haft tillsammans. Idag måndag har jag och mamma åkt till gammelmormor lite oplanerat och hjälpt henne. Gammelmormor sjöng norska sånger för mig, det var rätt annorlunda så det var lika bra att stirra lite extra på henne. Stirra är jag bra på. Mamma hjälpte gammelmormor med att dammsuga och städa lite.

Nu när jag ligger på golvet på filten så kan man hitta mig överallt för jag börjar röra på mig väldigt myket, och ligger oftast utanför filten efter ett tag. Pappa kom hem tidigt idag för mamma ska träna ikväll och "den andra mormorn" ska ev komma och hjälpa till, det är väldigt snällt. Snart blir det att äta ett mål gröt för det har jag börjat tycka är helt ok.

Jag i min paul frank tröja som är inköpt sommaren 2008 när jag låg i magen.


Älskar att stoppa allt i munnen just nu gärna så man nästa kräks.

Kram på er i solen.

Kommentarer
Postat av: syster-yster

världens coolaste tjej i sin tröja. Moster är nervös idag. Håll tummarna Ellen för nu j..ar.

2009-03-31 @ 07:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0