Lunch med 2 av mostrarna!

Idag var vi och tränade som vi alltid gör på torsdagar kl 10.00, efter det så skulle vi träffa mina mostrar Frida och Lina i Nacka Forum, så det vart till för mamma och duscha och fixa sig på world class medans jag tittade på. Det gick sådär....
Jag kunde inte sova någon fm lur eftersom vi var och tränade, så när kl var 11 och jag ännu inte sovit som jag brukar var humöret inte på topp, och att då sitta och vänta på mamma som skulle göra sig iordning var inte så kul.
Mamma fick mördarblickar av alla tjejer i omklädningsrummet när jag skrek. Men när en dam skulle gå sa hon bara: vad söt hon e. Jaha vad säger man då? Tack!

Väl i bilen till Forum somnade jag och vaknde upp när mamma och Frida, Lina satt och åt. Jag fick som vanligt fullt med uppmärksamhet av mostrarna och det tycker jag om... Efter lunchen gick vi till ett annat ställe och tog en kaffe, och sedan vidare till polarn o pyret. De har så super fina saker där men det är köpstopp eftersom vi ska snart åka utomlands.
Ett inköp vi måste göra dock är en rullgardin till mitt rum eftersom det blir ljust nu kl 05.00 och jag får för mig att det är morgon då, inte så populärt hos mamma och pappa.

Jag provsmakar lite på moster Lina.


Moster Frida är allt bra rolig...

Pratat mycket med moster Linda på telefon idag och måste säga grattis till teoriprovet.

Det känns som mamma, pappa och jag är de tre musketörerna just nu. En för alla, alla för en.....
Skönt att ha en trygg famn att luta sig mot när det blåser storm.
Kram

Kommentarer
Postat av: Syster yster nr 2

A vad fina bilder, saknar er!!!

2009-03-27 @ 00:35:58
Postat av: syster-yster

Tack så mkt. Nu jäklar Ellen ska vi köra bil när du kommer. Jag vill oxå va med er. Saknar er allihopa nästan så jag får en klump i halsen. Puss och kram

2009-03-27 @ 07:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0