Ny vecka nya utmaningar...

Jaha då var det ny vecka igen, tiden går så fort. Nya ljud och nya saker lär jag mig varje vecka. Mamma satte på mig ett bar byxor idag på morgonen som visade sig vara alldeles för små.Såg ut som tidvattnet skulle komma vilken sekund som helst. Man hinner inte med när jag växer så fort var mammas förklaring till byxorna. Måste ut och köpa nästa storlek på kläder.

idag på morgonen, (jag vaknar numera kl 06 och är super glad) vände jag mig från mage till rygg igen så nu tror jag att jag börjar få kläm på det hela fast det är svårt. Nya ljudet är grrrrr det använder jag nästan hela tiden. Mitt hår är något som jag måste jag ta upp här i bloggen, det har blivit som svinto med lite klumpar i. Ja mamma vet inte riktigt vad man ska göra med håret där bak det ser bara inte klokt ut men men.

Igår tänkte jag hoppa över em vilan eftersom mammas plan var att gå och lägga sig med mig ett tag, jag är lite listig.... Men det vart bara kaos av det hela så det slutade med att jag skrikande helt hysteriskt låg i vagnen på farstun medans mamma vart lite irreterad . tillslut gick vi en promenad med ipod för att mamma skulle slippa höra mig. Det slutade med att jag somnade och vaknde glad igen. Det är nog bäst att sova en stund på em för jag orkar inte med kvällen annars.

Äta är inte min grej så det är ungefär varannan dag som jag äter bra annars är det sisådär med maten.

försöker äta upp skeden..


jag trött och leker med en apokteks påse i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0